Du sa en gång att du tyckte om rim, förlåt för att jag inte är duktig på't.

Visste ni att man bara kan vara emotionellt engagerad till ungefär hundra personer? Det betyder att du, med dina drygt 500 vänner på Facebook - bara bryr dig om en femtedel av dem. När man möter en ny människa, som man fattar tycke för, sorterar hjärnan bort den relation som den inte behöver längre. Det här sker omedvetet, och är inget vi kan kontrollera. Eller ändra. Det bara händer.
Jag undrar när din hjärna, den med alla ekvationer, funktioner och relationer. Där allt osunt strunt snurrar runt. Stället där dina tankar inifrån bankar  - väljer att sortera bort mig. Då inser jag att möjligheten finns att det redan har hänt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0