Och ja, Elvira Marklund. Jag undrar faktiskt också vad tusan jag gjorde på en AIK-match.


Kommentarer
Postat av: caroline

Jag och min kompis var där i tältet lite varje dag så jag är säker på att vi setts därinne. Helvette vad glad jag blir, tack! På Wombats stod vi nästan längst bort till höger, längst fram.



Så himla svårt att välja ut några band jag gillar för det är så många men: phoenix, shout out louds, grizzly bear, the xx, death cab for cutie, maccabees, band of horses, temper trap, noah and the whale... till exempel haha. Dudå?



länka gärna din spotify lista så kan jag lyssna litt :)

2011-09-18 @ 08:01:36
URL: http://summerfreckles.blogg.se/
Postat av: elvira

det gjorde lite kvällen att just du var på hockey tiohihihi förvånande men kul skulle jag säga.

2011-09-18 @ 16:52:17
Postat av: Agnes

Emma tack vad gullig du är!



Och hockey?! Haha kung.

2011-09-18 @ 20:41:45
URL: http://agneshannamaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0