"Hej din lilla röv"

Jag tycker om att få sms av lätt berusade människor som tycker jag borde vara där, där dem är. Jag tycker om att få komplimanger, och att få höra att jag är trevlig. Jag tycker om meddelanden som inleds med något som skulle kunna vara något negativt, men som får mina mungipor att åka upp till örsnibbarna. Jag tycker om att göra generade smileysar och få likadana tillbaka. Jag tycker om att kunna ha en konversation med en enda person en hel kväll. Jag tycker om att bli tillfrågad, inräknad, när folk ska göra saker. Jag tycker om att få kramar utan att behöva be om det. Men vet ni vad jag mer tycker om, förutom det här?

- Alla er som jag på något sätt nämnt nu.
Tack för fredagen, kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0