Jag kan berätta något som alla kan.

Jag tror inte alls på något mer, för jag trodde en gång på det här. Är ni med mig broder, syster? För jag vet ni har varit här. Ska dansa fastän hjärtat brister. Det går sönder i takt med basen i marken, det går sönder i takt med värkande huvud. Vulkan inuti men polerade yta. Dansa fastän du inte är här. Ingen skratta åt poängen, kanske för jag hade glömt vad poängen är med allt det här. Och nu mina damer och herrar, bruden och brudgummens vals. Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals. Jag ska dansa fastän hjärtat brister, jag ska dansa för att hjärtat blöder. Om ett år eller två, kommer det här vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0