För det är så jag säger det till dig.

Genom antennerna och sateliterna: Hon låg på gatan medan rymdskeppen sände meddelanden genom atmosfären, och världen förtjänar inte dig. Det kan ta slut i morgon, eller hålla på för alltid. Ibland är det så. Så säg som det är, för den här gången krävs det mer innan jag öppnar armarna, förlorar mig och känslorna faller fritt på midnattsgatorna. För vem skulle bry sig om våra hjärtan blev förstörda? Men allt det här vänder sig in i mig. När jag tänkte på dig, kände du mig? Allt roligt börjar och slutar med att vi är nere och ute igen. Jag vänder mig om, hon bara ler. Allén är inte så dålig ändå, när du går brevid och det är såhär jag säger det.. När allt annat är falskt och fel, och jag bara går ner mig - så är du det finaste jag vet.

Kommentarer
Postat av: Agnes

En av mina favoriter.

2011-10-04 @ 18:29:05
URL: http://agneeslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0