Elektronegativitetsdifferensen på kvävgas, och så sitter man där och tänker '...kvävgas?'



Prov, NK, Aulan, 15.30-17.00, skogen.

- Jag har aldrig gjort så dåligt ifrån mig på ett prov som idag.
- Naturkunskap. Och jag som trodde att jag kunde det där som kallas kemi? Nejnejnej.
- Perfekt att vara i Aulan. Då kan man inte ens tjuvkika. Har alltså skaffat glasögon i onödan...
- Mysigt sådär att stanna kvar för att göra prov. Suveränt.
- Det är dit provet gick, och även dit jag ska nu för att tälja mig en docka utav trä som jag kan slänga i väggen.

(Men sen är det lagomt underbart, att man har de finaste klasskamraterna i världen.)

Kommentarer
Postat av: Agnes

Ja jag tror det men vet inte vad för någon ännu..

ska fundera vidare på det.

2011-10-04 @ 22:03:14
URL: http://agneeslund.blogg.se/
Postat av: mamma

Du är bäst oavsett hur det gått på provet:)

2011-10-05 @ 11:32:02
Postat av: agnes hed

I agree with your mother!!

2011-10-08 @ 23:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0