Clownerna har gått till jobbet.

Det finns ingen tid kvar. Det finns ingenstans att gå. Solen har gått upp. Den skiner inte på oss. Och mina tankar, har gått i cirklar. Det finns ingen tid att vila. Jag vill åka tillbaka till när jag inte hade någonting. Jag brukade citera Evert Taube, jag brukade gå bredvid dig. Du stannar på en borderline, sen börjar du gå. Medan mina ögon letar efter vad dina ögon vill. Det finns ingen poäng i att vara fri. Det finns inget att göra åt det. Du räknar timmarna och tid av kärlek som du fått, som tog dig bort i förhoppningar och regnbågar.

Kommentarer
Postat av: Agnes

emma du är för snäll!!

2011-10-17 @ 21:25:01
URL: http://agneeslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0