Vill inte verka jobbig eller så, men jag är varm... du ser kall ut.

1. Jag går runt ditt kvarter, fjärde gången den här kvällen. Följer dig hem, tar den långa vägen så jag får känna mer av din lukt. Får jag gå precis så nära att min axel stryker vid din arm? De kanske tror att vi är typ kära, får jag gå precis så nära? Berätta för mig om det är sant, att din hud är doppad i honung. Du är skön alltigenom, min älskade. Vulkan inuti men polerade yta.

2. Jag vet varken in eller ut längre, men jag såg den skarpa kurvan kring din mun. Jag gömde mina drömmar precis där din axel blir till hals, gömde mig där dina höfter blir till ben. Smög runt i din hjärnbark, kröp intill varenda nerv du har. Gick in till din hjärtkammare, rörde vid varenda cell. Och jag har sett dina pupiller växer när du är med mig.

3. Jag föll isär idag, hundra ledsna små bitar över golvet. Jag måste vara galen, för jag har aldrig känt så mycket som när jag är med dig.

Kommentarer
Postat av: elvira

Jag älskar säkert

2011-11-14 @ 20:42:35
URL: http://landetlagom.tumblr.com
Postat av: agnes

svar. haha emmaaaaaa, jag tänkte inte på det då. jag ljög för mig själv. eller nja, tänkte försöka övertala mig själv att sova längre än tolv men såklart, inte så oväntat-DET GICK INTE.

Postat av: emelie

Andas, jag kan inte andas. Snälla kom närmare. Vi dansade i samma takt. Vi kommer dö..

2011-11-14 @ 23:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0