Var inte kärlek menat som något enkelt att ge?

Du kan få mig hur lätt som helst.
I en värld som är så kantig och hård som den här är en blöt mjuk kyss det enda jag begär.
Du kan få mig hur lätt som helst.
Något så simpelt som att du håller mig hårt, blås på det onda, ta bort allting svårt.
Du kan få mig hur lätt som helst,
om du ler när det regnar och fångar min blick i en tid där ingen någonsin ler och fångar min blick.
Du kan få mig hur lätt som helst.
Det räcker med att jag är den förste som du tänker på, när du vaknar och känner dig ovanligt grå.
Du kan få mig hur lätt som helst.
Dölj världen från mig i dina lockar, kryp närmre och viska jag älskar dig så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0